Isnin, 29 Disember 2008

Pemergian.....

Hari ni hari paling sedih, comot baru je meninggal 23hb....dia sakit, hari ni terpaksa pulak lepaskan Acu ngan Cik Tam....dah ada orang complaint....lagipun acu ngan cik tam bising...kucing jantan nak kawin...asyik bunyik siang malam....sedih gila hari nih....hu..hu...






3 ulasan:

mawar merah berkata...

smekom, saya pun ada bela kucing, kat umah kakak ada 17 ekor, and another kakak ada 15 ekor, kat umah sendiri ada 3 ekor jer. memang sedih kena buang kucing2 yang dah bela dan disayang.....

NOR HAYATI MD NOOR berkata...

betul mawar.....tapi nak buat macam mana kan....i gi tgk dorang hari2 kalau2 ternampak tapi xde pun....sedih giler

*Zetty* berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.