Selasa, 27 Januari 2009

The day i'm feeling disappearing.....


Mungkin salah aku....akhirnya aku rasa aku makin menghilang.....sedikit demi sedikit....x boleh diletakkan kepercayaan sepenuh hati kepada orang yang cuma menjadikan kita 'option' dalam hidupnya kan......aku salah....mungkin sangkaan aku yang dia juga berperasaan seumpama aku adalah salah.....atau mungkin aku selayaknya menghilangkan diri terus dari hidupnya.....memang hidup ini penuh dengan segala kemungkinan.....dan kepada dia yang cuma menjadikan aku 'option' dalam hidupnya....terima kasih untuk segalanya......!!!!

5 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

jgn dilayan mamat yg bodoh itu. dah la huduh.depa dua tu layak sama.sepadan.perangai depa pun mcm anak haram.biaq pilaaa.. hang cantik, kaya, baik, buat pa nak hidup ng pengikis duit hang? dia tu pandai goyang telur ja.

Tanpa Nama berkata...

ush.....ish3...goyang telur...? hahaha....

Tanpa Nama berkata...

sapa dia nie..i kenal x???

fallen angel berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
mns2121 berkata...

Alaaa cheek... toksah gundah gulana naa. cari laa memba2 yg sehati sejiwa, jgn layan perasaan sgt nanti senget...