Jumaat, 3 April 2009


Aku sering berdoa...moga doa aku didengar olehNYA....Amin...i heart u 'kucing' and i miss u too......

"In relationship, to be committed means you must be there for each other, through good an bad times, especially when the chips are down! it's easy to be committed when times are good, but it's when the going get tough that committment really counts. I expect my partner to be totally loyal, supportive, sincere and honest. i am one of the original romantics and must have the whole package....whether i get it or not is another matter!"

11 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Yoyang,
yoyang lupa, yoyang pernah melukakan hati orang lain. Yoyang buat sampai hidup orang itu tiada erti.

Tanpa Nama berkata...

Satu ketika kita terlupa kesilapan kita menyebabkan ALLAh menangguhkan permintaan kita. Kesilapan kita membuat orang terluka, yang amat dalam.Kita dengan sombong meminjam selendang keagungan Tuhan tanpa memikirkan akibatnya

Dr Aku yang pernah ko sayang

NOR HAYATI MD NOOR berkata...

diakui, aku memang pernah melukakan hati orang, aku mmg sombong.....tapi aku juga pernah diduga sehebatnya....aku juga pernah dilukakan....lantas...salah ke aku berdoa utk kebahagiaan aku dan masa depan aku....

Tanpa Nama berkata...

Ok...... Jangan gaduh-gaduh.
Esok jumpe kat mahkamah

Tanpa Nama berkata...

Tuan Majistret 25%

Tanpa Nama berkata...

Ko pun bingung Yati. ko kacau hati orang buat apa. Bila orang dah sayang, ko lari. Buat macam orang lain yang salah, umur dah tua. ingat matilah hoiii.......

Tanpa Nama berkata...

Dah luka hati awak. Cian.......
Awak kena mintak maaf ngan DIA tau

gaduh berkata...

ZXSDAWQFCWQCFWQ

Tanpa Nama berkata...

Woi Anon......
Nak naik mahkamah buat apa? Yati dah keje kat Mahkamah. Mesti di bole rasuah Tuan Majistret, Hakim, Polis.

Pempuan......Buat ape pun bole.

Tanpa Nama berkata...

rasuah ada banyak cara..rasuah bagi duit, bagi holiday, bagi tue, bagi ni..jangan rasuah bagi body dah ler kan??hahahaha

NOR HAYATI MD NOOR berkata...

pelik betul aku ngan org2 penakut yg x reti nak letak nama tapi suka-suka hati nak komen kat blog org, PENAKUT namanya tu....wah, bnyknya hati yang aku lukakan, setau aku, aku cuma panggil SAYANG pada insan2 terpilih sahaja yang aku paling sayang....kalau ada yang terasa aku penah sayang, suka kat ko, sorry....mungkin ko salah faham....kalau aku dah tua skalipun, aku bukan mintak duit ko...aku ada harta benda aku sendiri la....ish..ish...x paham dgn CHICKEN ni....x suka, jgn la baca blog aku....