Ahad, 9 Ogos 2009

I'm blessed

Beberapa minggu yang lepas...
aku rasa teruk sgt...
hilang org yang aku paling percaya
hilang semua org yg pernah rapat dgn aku
aku sorang....diam, sejuk, gelap....

rupanya..
ada lagi yang masih ingin rapat dgn aku...
kwn2 yang lain selain dari dalam lingkungan yg rapat dgn aku sebelum ini
hadir ketika hati sedang rawan
mengembalikan aku pada kenyataan
bahawa bukan sekadar itu kawan yg aku ada
syukur

hari ini
disebalik semua keperitan yg aku lalui
aku masih ada kawan2 baru yg mahu menjadi kawan rapat aku
farid, wan, erman
dan sesungguhnya...Erman akan menjadi suami aku 10 bulan lagi
hu..hu..hu...
takdir aku sgt dekat rupanya
aku yang x nampak selama ini
buta

tq kawan-kawan baruku
dan juga Encik Erman yang selalu ada dgn aku...
susah dan senang
semoga rancangan kita utk bersatu bulan Jun nanti tercapai tanpa aral
sigghhhh.....:)

1 ulasan:

Arash Libra berkata...

kak bersabar taw..InsyaAllah ada sinar kebahagiaan.. =)