Selasa, 9 Ogos 2011

jom mandi

bestnya.......

saya excited.....

5 ulasan:

..:: k i n a k O y u @ m a m a ' a D a m ' ::.. berkata...

ala sexy nyer.... anak bujang sapelah nie.hehehehe..

mcm anak kina si adam tue kan..sekarang nie dah pandai mandi sendiri.mentang²lah dah 2 tahun 1/2 kan.. kalau mndi kalau x lebih 1/2 jam x sah. tapi dia mandi diawasi oleh kina atau nenek dia la. takut jugak kan kalau dibiarkan sorang².

NOR HAYATI PUTRI berkata...

heheheheh....mmg pun sexy si qaysara nih....kurus...hahahahh
si kecik ni baru boleh meniarap je pun....tapi kalau jumpa air, melentik2 nak mandi.....

adam pun sama ek?....mmg kena jaga2 la kina....depa kecik lagi....my MIL selalu pesan jgn simpan air dalam takungan, such as baldi ke, besen ke....takut n beware sebelum apa2 yang buruk terjadi....

intan_blur berkata...

mandi..jgn x mandi dek..hehhehehe..auwww..sexy uuu

miloais berkata...

seronoknya dia mandi...
heheheh

bebudak kecik memang suka main air kan???
kekadang sampai dah kecut2 jari... tak mo keluar dari bathtub!

kasihredha berkata...

wahhh seronoknya qaisara mandi.