Rabu, 5 November 2008

Haruskah Aku....


Aku dah dapat surat utk temuduga kat Putrajaya on 10 November 2008 (Isnin). Told mom bout this good news, i assume....but she cried....hu..hu....cakap aku mmg sengaja nak tinggalkan dia....terus mom merajuk...xnak cakap ngan aku till this morning....hu..hu...while actually i am not leaving her for no reasons.....i love her so much...tapi aku ada cita-cita yang aku nak buat selagi aku hidup.....
Natrah pun nangis semalam....pagi tadi dia cakap....nanti xde sapa nak jalan kepit2 ngan dia lagi, kawan nak gi karaoke, swimming, kawan yang selalu dok gelak tak tentu pasal hari-hari.....
Rambo pun sedih...lain macam je dia semalam.....hu...hu....
Adeq Rufizal pun sedih....
Tapi aku belum dapat pergi lagi la....baru nak gi interview....x tau lagi dapat ke tak.....he..he...

Tiada ulasan: