Ahad, 2 November 2008

Sekadar Menduga!!


Aku tahu, ada orang yang berkecil hati dgn aku sebab aku tidak menepati J.A.N.J.I.....maaf....aku tahu sangat...dia memang marahkan aku....maaf...aku tahu dia mesti ingat aku perasan best....maaf....dia mesti menyampah ngan perangai aku yang ntah apa-apa ni....maaf....dia mesti x berani nak berjanji ngan aku sampai bila-bila pown.....hu..hu...
Tapi, hakikatnya...aku sekadar menduga kesabaran seseorang itu pada tingkah laku aku....dan kalau benar dia ditakdirkan utk aku...dia mesti sabar....infact...kena banyak sabar. Biarlah dia tahu perangai buruk aku di permulaan daripada dah sampai pertengahan baru nak tunjuk diri sebenar....time tu dah terlewat....dan aku sebenarnya bukan orang yang x suka menepati J.A.N.J.I cuma aku betul-betul ingin tahu tahap kesabarannya.....Maafkan aku!!!

Tiada ulasan: