Rabu, 15 Julai 2009

The Event (part 2)

Smlm, aku ngan nat gi event utk beutician...chewah....muahahaa....lagi sekali kami lewat okeh...itu adalah biasa utk Nat....he..he..termasuk aku skali la....
Tapi
aku x bole tahan....speaker kat dpn tu asyik sebut silap...blusher jadi brusher...mcm2 la...n aku asyik dok gelak...x dapat concentrate pun....tapi ok la...ada gak certain input yang berguna aku dpt smlm....

ish....aku dah mcm gemuk je or sebab aku amik pics ni dari bawah...utk mengelakkan org sekeliling sedar aku tgh amik gambo sendiri or sebab aku pakai spec? (x ngaku diri dah semakin gemuk ni...)

mmg sah, aku makin gemuk, muka pun mcm dah bulat....tapi aku selesa ngan berat skrg...walau nmpk tembam sikit....160cm with 50kg, ok la tu kan...kan..kan...

event, end up at 10.30pm, trus balik rumah......sakit kepala....missing someone so much....nasib baik dia call....tapi dia masih x tau hati aku okeh....!!!

1 ulasan:

A.R.A.S.H. 910 berkata...

oklah tu..huhu =)