Selasa, 15 September 2009

lelaki kesayanganku....

Tiap-tiap hari aku jumpa Encik Erman skrg...
pagi, petang, malam.....
memang dah x sabar nak tunggu our wedding day...
bila dah smpai rumah dah jadi rindu kat dia...
walaupun baru tadi jumpa...adussss....
cinta
yeah...indah rupanya...
bila menyintai dan dicintai
semalam Encik Erman majuk kecik ngan aku
tetiba aku tanya dia nape dia sgt baik ngan aku
belikan aku crab, fruits...
u ada buat salah kat i ke...nak tebus salah kot...
terus masam muka dia...
dia ni pun kuat terasa gak orangnya...
hehehehehehe
aku kadang2 gurau mcm x kena tempat gak...
apa-apa pun, i'm sorry sayang...i love u...
saja je tanya soalan bodoh kekadang....

p.s: actually ada gambar aku gi shopping ngan encik erman last saturday tapi cari cable hp x jumpa lagi la.....nanti aku upload our latest pics together....tsk...

1 ulasan:

redfingger berkata...

haloo....nice blog u have...just do the blog walking...
i follow u...follow me back ya....:-) www.myredfingger.blogspot.com