Rabu, 22 Oktober 2008

Aku manusia biasa!

Aku manusia biasa yang akan bersahabat dgn sesiapa saja....bukan setakat orang IT, photographer, engineer, jurubahasa cina, student, sapa-sapa je la....jadi aku rasa tafsiran seseorang tentang siapa yang aku suka berkawan tu salah....sangat SALAH! Aku bukan memilih, cuma aku tidak suka terlibat dgn masalah. Sudah terlalu banyak masalah yang aku hadapi dan harungi hingga aku jadi beku....hati aku beku mungkin...aku sudah tidak endahkan perasaan orang lain yang mungkin terluka sebab aku. Maaf tapi aku terpaksa menjadi seorang yang selfish sebabnya aku sudah terlalu banyak beralah sebelum ini hingga akhirnya hati aku sendiri amat terluka. Jadi sejak beberapa ketika yang lalu aku jadi seorang yang keras hati, aku sudah tidak memikirkan sangat tentang apa yang orang mungkin akan fikir tentang aku dan aku jadi kuat....bukan lagi Atty yang selalu menangis seperti dulu....aku senang dgn keadaan sekarang.

This pic taken by someone during our trip....memory!

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

tau sapa amik.
dzofeer amik kan.ehhehe

NOR HAYATI PUTRI berkata...

i xnak ckp sape amik....biarlah jadi kenangan k....

Tanpa Nama berkata...

kat cameron ni.ngn kekasih hati!!