Rabu, 8 Oktober 2008

I'm back....

Maaf, sudah terlalu lama aku tak update my blog....mohon beribu2 kemaafan. Sejak 4 minggu yang lepas, aku asyik sakit, kejap batuk, demam, selsema dan berulang lagi hingga hilang suara....husky jadinya...he..he...apapun, aku jadi tidak sabar bila kawan2 bercerita tentang feedback dari rakan2 pembaca bila terbaca tentang article aku dan 24 kucing2 kesayangan ku.....by right sekarang dah tinggal 16 aje....kakak, noni, simba, lanun, adek, budi, awan dan nunu dah dibawa balik kampung....hari2 aku bertanya khabar tentang mereka dari dad sampai dia pun dan bosan agaknya....nak pergi melawat, takut aku terbawa balik semula anak2 kesayanganku itu....
Sekarang rumah terasa lengang sikit....mudah-mudahan...anak2 kesayanganku itu semua sihat walafiat dan gembira dgn kawan2 baru...chewah....
Esok akan aku jawab soalan2 yang dikemukakan setakat yang termampu dan tercapai oleh akal fikiranku....Insyaallah....ilmu ni kalau dikongsi takkan luak....sekarang ni aku kat Carefour, beli makanan anak2 aku, diaorang makan 'smartheart' and some cat litter....
Tentang emosi aku, Alhamdulillah, memang benar setiap orang ada pasangannya....kalau baik dapatlah yang baik dan sebaliknya.......Amin....dan aku sangat gembira dan senang hati untuk seketika......

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Assalamulaikum. Glad to hear u back. Semoga apa yg u rancangkan akan tercapai. Don't worry kucing2 u insyallah selamat. Kucing2 u tu kan makhluk tuhan. Kita doakan mereka sentiasa dilindungi tuhan. I know u miss them so much. wink...wink...

Kucing Hutan berkata...

Salam, Semoga dapat menempuh dugaan hidup masakini. InsyaAllah. Kucing tu agaknya sihat ... semoga sihat.

NOR HAYATI PUTRI berkata...

anony...wink wink

kucing hutan, tq