Selasa, 14 Oktober 2008

Terima kasih!!


Ada seorang teman mengucapkan 'SELAMAT PENGANTIN BARU'pada aku.....hik..hik...mcm mana nak jadi pengantin jika aku sendiri belum pasti dengan hati dan perasaan sendiri. Rupanya nama Mr. Rambo begitu kontroversi....dan sebenarnya antara aku dan Mr. Rambo pun masih baru untuk bercerita lebih lanjut. Aku rasa, tidak salah untuk aku memberi peluang kepada sesiapa saja yang berminat untuk mengenali aku lebih rapat....he..he..he..peluang masih terbuka untuk seseorang yang berada di Cyber Jaya mungkin....ha..ha...sebab aku masih single, masih tidak terikat dengan sesiapa sekalipun dan aku berhak memilih....tq untuk teman yang seorang ni, mudah-mudahan masin la mulut dia....!!

4 ulasan:

fallen angel berkata...

hey.. ni mmg musim dpt jodoh agaknya.. good for u. i pun macam dah nak dpt jodoh dah ni.. tgh memilih jugak yg mana sesuai nak share this short life together.. alhamdulillah.. Allah tu maha kaya dan adil..dia tak kasi kita sedih lama2.. and dia kasi yg terbaik untuk kita :)

NOR HAYATI MD NOOR berkata...

thanks angel.....Insyaallah....Allah tu memang adil...

lelaki ini berkata...

kalau perempuan baik mesti dapat lelaki baik.kena sabar sikit je. :)

Tanpa Nama berkata...

Who is Mr. Rambo lak Yang???

Did I know him????

p/s: call me..I boring lah...last nite call u....but u dah tidor kot...