Sabtu, 30 Mei 2009

Lolin & Me




Setelah sekian lama x jumpa Lolin, last skali jumpa dia time Ameera kecik sgt lagi...dan sebenarnya aku memang dah letih sgt nak gi kluar lagi malam tu, dah sampai rumah, mandi, makan n badan pun dah jadi letih gila vavi dah....tapi bila ingatkan Lolin memang dah ada kat Penang n kami dah lama sgt x jumpa...so aku kuatkan diri dan semangat...cewahhh...untuk keluar gak drive masuk balik ke pulau jumpa Lolin kat Sandy Bay Paradise Hotel....
1st nmpk muka Lolin, rasa nak nangis puna ada...maklumlah...dah lama sgt x jumpa n Lolin pun mcm malu-malu nak tgk aku....wakaka...mcm xgf ngan xbf plak...tersipu-sipu....mengong tau Lolin.....
Lepak jap kat lobby n we headed to cafe kat bawah....cappucino for me n hot chocolate for Lolin, bill proceed masuk dalam room charges....pandai sungguh Lolin, biar Bobang yang bayar....wakaka....nasib baik aku kenyang, kalau x, x pasal2 Bobang kena bayar dinner aku malam tu.....nasib baik..fuhhh....!!!!
Borak x lama sebab the next day aku dah nak keje.....tapi memang sweet sgt n aku skrg lebih berat dari Lolin, aku 50kg ngam-ngam n Lolin is only 47kg, anak dua tu....slim je body dia, mcm dulu-dulu gak....
I love u Lolin, wish kita boleh jumpa kawan2 yang lain, Momak, Farah, Kak Wati n hang out with Uncle, Koks....hu..hu...bestnye.....

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

I heart u yang....thanx sbb u all d way fm seberang dtg jmpa I.. u are really true friend...and of course u r changed a lot..especially dah blh drive keta...manual lak tu..i ckp kat bobang u bawak keta mcm dlm citer Fast n Furious-Tokyo Drift..hehehehe..cayalah beb...

p/s: A thing of beauty is a joy forever........