Khamis, 29 Oktober 2009

Kotak Ingatan


Kata emak, aku perlu buang semua kotak2 lama yang tersimpan kisah pedih hidup aku...
aku setuju...yes, aku perlu buang semuanya.....
kasih aku hanya pada erman
cinta aku hanya untuk erman
................
kotak2 lama dalam bilik aku harus dihapuskan
ingatan tentang kotak2 lama itu hanya akan mengganggu hidup aku...
xmo...xmo...
................
jadi, minggu ini adalah hari pelupusan kotak2 lama
kotak2 lama yang aku benci
benci sungguh
ada baju, cincin, photos...mcm2...kunci rumah
akan aku lupuskan...
................
Aku sedang meniti hari bahagia
membilang hari
Tuhan...damaikan hatiku
hati ini miliknya...
Mohd Nur Erman!


2 ulasan:

kekuning berkata...

101% agreed ... leave evting behind on yr behind..no need 2 rmmber it..cayok2..
i akn tlg doakn :)

NOR HAYATI PUTRI berkata...

tq dzo...
i also pray for u