Rabu, 15 Jun 2011

Cik Baby

ini la cik baby, dia aku selamatkan dari bumbung rumah mama,
time tu aku baru preggy 2-3 bulan mcm tu.....
dia dok meow-meow kat atas tu, dah tu ada bau bangkai dah
mungkin ada siblings dia yang dah mati
 aku ajak my BIL panjat bumbung tu tapi dia x berjaya keluarkan dia
 last sekali, aku panjat tangga tu, aku korek lubang saluran air tu
dengan kata lain, aku pecahkan awning depan garaj rumah mama la...hahahhahah
 berjaya selamatkan dia...syukur
dia kecit sgt...mata pun x bukak lagi
my BIL jaga dia time tu, bagi susu ikut jam
sekarang dia dah besaq....dah setahun lebih dah
nak jadi cerita
jiran kami dok ngadu kat mama kata cik baby ni dok kencing kat rmh dia
so, mama suruh letak dia kat rumah mak kat kg
xpa la, aku pun bawak balik kg....letak dia kat sana...
sekarang cik baby dah beranak, anak 3
semua warna oren...nanti aku amik pic depa....
x sabaq nak balik rumah mak hujung minggu nih....
yay....
sleep oh my baby on my tree top

best....warm...
comey kan....

Tiada ulasan: