Khamis, 23 Jun 2011

N8


semalam keluar ngan erman beli barang-barang qaysara
pampers, susu n barang rumah sikit
time balik, singgah makan kat restoran N8 ni...
kesian kat kucing ni, yang aku nampak ada 3 ekor
aku mmg x boleh tahan, mesti nak bagi makan
kebetulan pulak, makanan kucing dah habis dalam kereta
so, aku share chicken chop dengan dua budak baik ni....
sian....yang dok renung camera tu mcm sakit
bulu mcm kuyup n melekat je....
yang satu lagi sihat, siap nak menikus lagi....
comel.....
kucing-kucing semua, doakan aku kaya raya
mesti aku bawak balik semua, letakkan kat tempat yang selesa
bagi makan, bagi minum, bagi ubat
apakan daya, buat masa ni, aku belum mampu
sedih time nak balik, siap pesan kat depa, jaga diri baik-baik
jgn notty.....haiyoh....
kalau lah aku kaya.....!!!!!

2 ulasan:

meowwmania berkata...

hehe...sama je kan impian animal lover nih :)

NOR HAYATI PUTRI berkata...

hehehehh...ye la kan....mesti sama....