Ahad, 29 Mac 2009

Keliru


Bad news....aku dapat berita yg kakak dan abang ipar aku dah divorce....adus....pening kepala dgn dua makhluk tuhan ni....jumpa my bro-in-law hari sabtu...he cried....citer semua kat aku....while i can't contact my sister....mungkin dia perlukan sedikit masa untuk bersendirian, aku faham....biarlah dulu....nanti dia akan datang caru aku....cerita dan lepaskan semua yang terpendam....aku faham cuma mak mungkin x dapat terima semua ni....kesian kat cucu2 dia mungkin....pasrah....keliru dengan nilai sebenar sebuah perkahwinan membuatkan aku semakin takut dan ragu2 untuk memulakannya......
Kucing pun sibuk minggu lepas.....cuma sempat sms from time to time....i heart u....!!!aku cuma sempat jumpa 'S', Mirul, Lan and 2 other person...x ingat nama....
Aku jugak jumpa sorang kawan lama 'Z'.....ha..ha...terkejut beruk dia jumpa aku....

Tiada ulasan: