Ahad, 22 Mac 2009

The unreveal story.....


Bulan lepas, 28 Februari 2009, hari perasmian Mahkamah Georgetown, memang aku sibuk giler bulan lepas.....dan pada hari perasmian tu, Azuan datang....sampai sini pukul 10.30 pagi while aku kena sampai office before 12pm....kelam kabut aku g jemput dia kat Juru, bawak dia terus datang office, x sempat nak antar dia ke hotel pun.....dah la dia keje malam sebelum tu.....i have no choice....bawak dia datang office....semua kawan2 aku, Seha, Siti Zanariah, Adek, Su, Nat, Ganesh, Boss pun dah tgk Azuan....he..he...pastu aku kena ke tempat perasmian kat bawah....Azuan tido kat office sampai petang...sampai hari gelap la....ha..ha...sian dia....
Itu la satu-satunya gambar yang kami amik untuk his visit kali ni.....aku x sihat, demam time tu.....lagipun letih la.......
Sebenarnya....aku nak citer pasal lepas tu....aku terasa dgn apa yang si Azuan dah cakap....kecik hati la....tersangat....so, malam tu aku antar dia g hotel lepas kami kluar dinner, aku memang letih tahap gaban.....so the next morning aku bawak dia g bfast....kat ketapang.....tapi Azuan ni rupanya x lalu makan kat kedai mamak....mana aku tau.....kat penang ni....pagi2 selalunya orang bfast roti canai ke, capati ke, tosai ke......tapi pagi tu dia langsung xnak makan....n lepas tu......dia mintak nak jalan sorang2 kat Penang Road....mesti la aku terasa kan?....tapi sebenarnya aku mmg nak gi shoot gambar kawan2 aku main snooker....dan Azuan balik sendiri lepas tu....
lepas pada tu...aku diam...dia pun diam....cuma semalam dia datang....cari aku...ha..ha...terkejut gak aku...tiba2 mamat ni datang buat surprise.....dan semuanya telah diselesaikan....revealed.....!!!! tapi hati aku dah x macam dulu.....!!!

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

kalau saya kan...makan pape pu balun...ekekekeke-sham