Jumaat, 27 Mac 2009

Thank You "S"


In this phots, it's my leg, kucing n S....honestly...'S' ialah sorang kawan yang telah melihat jatuh bangun aku dalam hidup...dari mula aku kerja kat sini sampai sekarang though dia dah pindah office lain...kami tetap berkawan baik......dulu, waktu aku bahagia ngan mr xbf, dia pun ada sama, sama2 menyulam benih cinta time tu tapi dia yang sampai jinjang pelamin, aku plak, gagal, jatuh tersungkur, setiap hari dia melihat aku menangis, berduka sorang diri, dia tau semuanya tapi x pernah bertanya lebih lanjut sebab bimbang luka aku makin parah....pernah jugak masa tu, dia nasihatkan aku agar melepaskan mr xbf tapi aku degil, aku ego....hingga akhirnya, semuanya musnah....dah 'S' melihat semuanya dari jauh.....aku menjauhkan diri dari semua orang...aku malu....aku x dapat hadapi kenyataan....dan dalam masa yang sama, aku jatuh sakit....aku jadi kurus....kurus sangat....(xde ombak kan 'S').....
Akhirnya, selepas hampir 3 tahun, aku masih mencuba pelbagai cara untuk mengembalikan segalanya yang aku telah hilang....'S'kembali menemui aku....dan Insyaallah, segalanya bakal berubah...Amin....
Kepada 'S', thank you so much for every single things that u have done.....may god bless u.....

Tiada ulasan: