Khamis, 26 Mac 2009

Senarai Kesyukuran


Aku bersyukur, akhirnya...my sister yang merajuk 3 bulan x balik rumah mak, akhirnya mengalah....sebab kak yong ckp 'mama, ur being not fair to mak tok, u know why?....u always ask me, angah, adik to always be obidient to you, but now...it seems like you also not being obidient to your own mother.....i love maktok n maksu n i miss them so much....', lepas dengar ckp anak dia ni...my sister terus call mak n mintak ampun....so mak pun dah ok skrg...dah happy macam dulu....syukur Ya Allah....


Mak ngan Mak Lang....borak2 depan rumah Paksu lepas balik dari kenduri....syukur, orang2 yang aku hormat macam mak n maklang masih sihat dan aku mampu memberikan apa yang aku termampu untuk membahagiakan mereka.....tapi sebenarnya, budi mereka ni xkan aku terbalas sampai bila2.....


2 orang yang aku hormat sangat dan aku x pernah terfikir akan bertemu dengan mereka ni....syukur....dibukakan mata dan pintu hati aku untuk bertemu dan berkenalan dgn mereka ini....heart to tony n lan


My best fren, bf, my idol, i just love to be around him, jarang2 jumpa tapi dia honest....suka ckp suka, x suka ckp x suka, we shared many things together....suka colour pink...ha..ha..., i'm enjoying every single moment of my life now....x payah fikir bukan2...x payah nak fikir future....yang penting skrg kami happy....i heart u kucing....so much!!


aku bersyukur dengan diri sendiri....alhamdulillah, aku makin sihat, aku mampu berdiri teguh selepas apa yang terjadi sebelum ini, walau aku diduga dengan hebat satu ketika dulu....aku masih mampu bertahan...syukur Ya Allah, benarlah kata orang, hanya orang yang mampu menahan dugaan akan diduga dengan hebat.....sebab orang itu mampu menahannya.....Amin, semoga kesihatan aku stabil untuk meneruskan hari-hari mendatang......

Tiada ulasan: