Isnin, 15 September 2008

2 News

1. Semalam aku terima berita sedih dari jauh. Seseorang yang aku sayang sedang tenat. Dia dalam ICU skrg....blood came out from nose and mouth....again...! Memang semua orang akan mati, aku pun akan mati tapi kenapa orang-orang yang dekat dgn aku, yang selalu ambil berat tentang aku, baik dengan aku, orang yang sering membantu aku akan pergi dulu......

2. Malam minggu yang lepas, aku ngan Nat gi bersahur kat satu kedai area rumah aku. Aku x janji pun dgn seseorang tu untuk keluar sahur dgn dia....jadi time kami kat sana, terjumpa dgn kwn2 _ _ m_ y so kami pun berbual2. Tup2 aku nmpk seseorang yang sgt aku kenal, seseorang yang sangat aku rindu tapi aku xnak jumpa dia sebab kalau aku jumpa dia, aku akan jadi makin rindu. Dia duduk betul2 depan aku until aku x tau nak buat apa. Aku takut, the way he looked at me....scary....! Lepas tu aku terus balik, kawan2 _ _ m _ y tolong ikut aku sampai rumah and that someone yang memang x suka aku tulis nama dia dalam blog aku ni dulu, ikut kami dengan motorcyle....takut sangat....bila aku dah sampai rumah, aku baca msg dia, aku jadi sedih....dia cakap, pernah ke selama dia kenal aku, dia ada buat apa2 yang x baik dekat aku, pukul aku, so kenapa aku mesti takut? Sebenarnya dia boleh panggil aku atau senyum kat aku time kat kedai tu tapi x....dia pandang aku mcm nak makan....so salah ke aku jadi takut kat dia? Dia pun ada tinggalkan notes kat atas kereta aku the next morning, aku sedih tapi i have no guts to meet him....aku nak dia benci dan lupakan aku terus....hu..hu...jaga diri ye that someone yang aku sayang...aku tau dia selalu baca blog aku ni...dan aku tau dia tau siapa LOVE tu dalam hati aku....

Tiada ulasan: