Selasa, 23 September 2008

Pics with my lovely cats.....




3 ulasan:

mama cindy berkata...

hye yati..seronok tgk u dgn kucing2 u..terbaca artikel pasal u n ur cats dalam newspaper..fyi,me, my husband and kids love cats..we have 45 cats all over the house.. :) if u come down to KL, do visit us in Seri Kembangan..

kucc_aprilsnow berkata...

haluu yati...same like mama cindy, i saw article on you last week...well, anda antara insan2 mulia yg kucc kagumi...kucc pun ada kucin..yg asalnya dikutip atau yg org buang kt tong sampah, longkang, bwh jambatan, tepi sungai, dulu byk gak;15 ekor lepas tu sekor2 mati..huhukk laa ni tinggal 3 ekor jer...apa2 pun kucc mmg cats lover...suke sgt ngan kucin...again, tahniah yati!!!

Papa Meoww berkata...

Salam...mudah2an dimurahkan rezki sepanjang masa, dapat lah anak2 tu menumpang kasih selagi hayat ada.

Kebetulan sy juga, pantang nampak kucing terbiar, kurus kering atau lapar mesti nak bawak balik, padahal kat rumah dah macam rumah kucing huhuu... masuk ni dah lebih 30 eko...