Selasa, 9 September 2008

Salahkah aku?


Pagi2 dah jagi geram....ada pulak someone comment kat my previous post....apa kes ntah....tapi aku rasa aku tau sape dia....nape mesti nak cakap macam tu....suka hati aku la...ish..ish...
Sebenarnya dia pun dah tau, kami memang x mungkin dan x akan dapat bersama lagi...so...aku rasa apa yang aku buat skrg adalah jalan terbaik. D.I.A.M. tapi rupanya dengan D.I.A.M buat dia jadi lagi marah pulak....confuse...
Lagi satu aku rasa, dia sesuai dgn xgf dia yang masih sayangkan dan x mungkin lepaskan dia tu...aku dah mengalah...teruskanlah....memang si dia teramat sayangkan u sampai nak bergaduh sana sini sebab u...x nmpk ke kehebatan cinta si dia kat u?
Apa sekalipun, pesanan ringkas dari aku, jangan ganggu kehidupan aku lagi....PEACE!

8 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

menuduh org pun tak baik jgk cik kak oiiii..bulan2 puasa ni elakkan la ckp buruk pasal org..mana u tau ada srg je musuh?kiri kanan dpn blakang..jgn konfiden sgtt...

i'm human berkata...

kak yati..pa kes ni??
yes berdiam lagi baik :)
peace no war!!!

NOR HAYATI PUTRI berkata...

Ye la junne, we both know sape kan?....D.I.A.M aje la...peace!

Tanpa Nama berkata...

wa stuju jer beb...kita ni bguih lagu mna pun...cnfem ada gk yg xsuka ngn kita...kkdg kita dok igt si PUKI ni yg xsuka ngn kita...rupa2nya si BUTUH pn dok geram kt kita...n jgn lupa, dalam masa yg sama jgk si PUKI, BUTUH n CILAKA pn dok bngang ngn kita...pndek kata laa...suma org boleh xsuka ngn kita..klu pragai hg bek lagu mna pn, kalau dh ditakdirkn org xsuka ngn hg, pa leh wat..hang kena redha ja aa...tp klu perangai hg memang BURUK..tak peraya nk wat pa laaa....klu nk slamat JUST B YR SELF..2pn kkdg ssh..so p mmpuih ja sng kan???? wat bodo n slamber..

Tanpa Nama berkata...

hhehehe.tepat. clone jason mraz.. im yours... rmbr......

Tanpa Nama berkata...

conpom dzofeer la tulih atty.. jealous laaa..
aku rasa tak yah gaduh sana sini la kalau syg.. tu obsessss nama dia.

Tanpa Nama berkata...

salam..weh LENCUN hg ni sapa mai2 nk boh nama aku yg suci seperti kain putih ni kt cni...klu hg xpuas ati, 013 797 6010 n 013 400 4600..ni no fon aku...just cal aku pa yg hg xpuas ati mai2 nk tuduh aku lk yg dok tulis kt cni..mmg sial aaa hg..aku cabaq hg rger a aku...mmg cm sial hg ni..pgai cm BABI dowhhh

NOR HAYATI PUTRI berkata...

lagi sekali ramai orang lain yang sibuk nak gaduh dalam rumah aku....sudah la...aku jahat ke, aku baik ke, orang suka ke, x suka ke, ini hidup aku....encik or cik clone jason marz and cik i am yours....tq for viewing my blog....x suka x payah la tgk & baca....ignore je apa yang aku tulis....and to Muhammad Dzofeer, tak nampak lagi ke betapa obsessnya bekas buah hati u tu?