Selasa, 23 September 2008

Aku Sakit!!

2 hari aku cuti sakit. Sakit sungguh....2 hari aku tido dalam comforter....x larat nak bangun....sejuk...tulang sakit....badan panas....sekarang ni aku kerap sakit....on Monday, ada sorang manusia yang sangat baik hati bawak aku gi klinik....dia dah nak bawak aku g klinik the night before tapi aku xnak menyusahkan orang....xpe la....then sampai tghari tu....aku x boleh tahan lagi...bila dia offer kali ke 2 je aku terus SETUJU....thank you so much for that someone....I owe u one!
Tuesday, pun x sihat jugak lagi...aku asyik bangun, makan sikit, makan ubat, tido balik, suara pun dah xnak keluar....dah macam suara itik je macam.....tapi petangnya bila aku dah rasa kuat sikit....Nat call ajak gi berbuka kat luar, aku cakap x sempat dah....lepas berbuka boleh la jumpa.....he..he..he...keluar jumpa kroni....yang terdiri drpd...Yaya n her fren, S, R, H lepak minum2 sampai pukul 12.30 dan suara aku semakin hilang......tapi aku happy...xde sapa larang aku...lagipun aku bukan buat benda x baik, lepak makan minum dgn kwn2 yang baik2 bukan seperti sangkaan sesetengah orang tu, asal lepak ngan kengkawan je....x baik la jadinya...nanti aku ngan Nat nak tgk sapa la bakal jadi wife dia yang dia nak baik sangat tu....kita tunggu dan lihat.....chow!

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

ciannye dier. dh sehat ker...?