Khamis, 4 September 2008

Blues untuk Ayah....


Semalam aku mimpi Ayah...aku sebenarnya x pernah kenal rupa sebenarnya arwah Ayah....cuma kenal melalui photo2 yang mak simpan....semalam Ayah dtg and peluk aku kuat2....sampai aku bangun pagi tadi....aku masih ingat lagi....Ayah x cakap sepatah pun...cuma pandang aku dengan muka yang happy....mungkin Ayah pun happy sebab aku dah berubah....hu...hu....
Dulu time kecik....aku selalu berangan yang apa yang mak bgtau aku tu semua rekaan....Ayah sebenarnya masih hidup and satu hari dia akan balik cari aku....tapi until now...umur aku pun dah 31 Ayah x jugak balik....
Mungkin sebab bulan Ramadhan ni....Ayah balik tgk aku...tgk aku yang masih single....sedih pun ada.....Insyaallah aku x lupa doakan kesejahteraan Ayah disana....Amin....

Atty

Tiada ulasan: