Rabu, 17 September 2008

Sesi photography for Harian Metro

He..he..malu nak cakap tapi semalam I was interviewed by one nice person called Mr. B, tulis article pasal aku dgn anak2 kucing kesayangan aku yang 24 ekor tu...sekali dgn photo sessions....he..he..susah jugak nak ajak anak2 aku tu pose depan camera...semua pun camera shy...hik..hik...kecuali aku la....
Habis calar tangan aku kena cakar sebab 'adik' xnak kena shoot pics time nak mandikan dia...malu la tu...hik..hik...Nat pun ada....mom pun ada....thanks to Mr. B, Bro R, and Mr. S....
Kalau x salah, my story will come out lepas raya kot dalam Harian Metro....aku belum amik lagi pics yang Bro R n Mr. S amik semalam, if not boleh load kat sini....lovely....my cats semua ok...kecuali 'Acu' yang susah nak control sikit, 'Beruang' ok je....very friendly....happy sangat semalam.....

Tiada ulasan: